Junts demana saber els efectes del llamp

Junts per Tiana ha entrat aquesta setmana una nova bateria de preguntes al registre municipal. Són bàsicament qüestions que fan referència a temes d’última hora que no han tingut cap mena d’infomació per part de l’equip de govern i que tenen un interès rellevant.

Entre les preguntes hi ha els efectes del llamp i el nou lloc per celebrar la nit de DJ de la Festa Major que passa del parc del camp de futbol vell a la zona poliesportiva.

Junts demana tots els informes tècnics i policials sobre els desperfectes ocasionats pel llamp i si el canvi d’ubicació de la nit de DJ de la Festa Major respon a recomanacions policial,així com si s’han establert altres mesures per evitar els incidients dels darrers anys.

Aquestes són les preguntes de Junts a l’Equip de Govern

Arran de la tempesta amb aparell elèctric del passat divendres, 31 de juliol, i del llamp que va impactar a l’Ajuntament i a Ràdio Tiana, el grup municipal de Junts per Tiana voldria adreçar les següents preguntes a l’alcaldessa en funcions, Marta Guàrdia, i al regidor Xavier Doñate:

– Quins van ser els efectes del llamp? Quins desperfectes van provocar, tant a l’Ajuntament com a les instal·lacions de Ràdio Tiana? Quina és la situació actual?

– Quines altres incidències hi va haver a la resta del poble? Quina és la situació actual? Hi ha encara carrers sense llum o amb problemes en les línies de telèfon?

Atès que aquest any la nit de DJ de la Festa Major es farà a la zona poliesportiva i atès els incidents que hi hagut els darrers anys, el grup municipal de Junts per Tiana voldria adreçar les següents preguntes a la regidora de cultura, Núria Blasco:

-S’ha demanat algun informe policial de la Policia Local o els Mossos d’Esquadra a l’hora de dissenyar la Festa Major d’enguany?

-S’ha requerit reforç policial per a la Festa Major?

-Al marge del canvi d’ubicació, quines altres mesures s’han previst?

IMG_0458Arran de l’estat de deteriorament de la finca de can Riera i del cordó policial que darrerament hi ha posat la policia local, el grup municipal de Junts per Tiana voldria adreçar les següents preguntes a l’alcaldessa en funcions i regidora d’urbanisme, Núria Garcia:

– Quin és el motiu del precinte policial?

– Quin és l’estat estructural de la casa?

– Junts va demanar una visita amb tècnics municipals durant el mes de maig. No se’ns va negar però no se’ns va donar dia ni hora per fer-la. Reiterem la petició i demanem podem visitar la finca de can Riera amb els tècnics municipals pertinents per motius de seguretat i per conèixer l’estat de la casa.

També voldríem tenir accés a la següent informació:

– La relació de dietes pagades als membres del govern (tot tipus de dietes) des del mes de juliol del 2014 fins al juliol del 2015.

– Tots els informes que els serveis tècnics, policia i tècnics externs hagin pogut fer i que formen part de l’expedient de desperfectes pel llamp que s’està preparant per a l’asseguradora.

Sense respostes

De moment, l’equip de govern no ha respost cap pregunta de les que s’han enviat des de que ha començat el mandat. Part de la documentació reclamada sí que s’ha pogut recollir perquè la llei preveu que davant el silenci administratiu, cinc dies després de la petició, es pot passar a recollir la documentació.

Junts ha tornat a recordar les preguntes que falten per respondre adjuntant l’artícle  77 de la llei Reguladora de las Bases del Règim Local que estableix un termini de 5 dies per donar resposta a les demandes dels regidors i que no concreta que aquestes informacions hagin de ser informes i/o documentació per escrit. És per això que es torna a demanar una resposta en el termini més breu possible.

Artículo 77.
Todos los miembros de las Corporaciones locales tienen derecho a obtener del Alcalde o Presidente o de la Comisión de Gobierno cuantos antecedentes, datos o informaciones obren en poder de los servicios de la Corporación y resulten precisos para el desarrollo de su función.
La solicitud de ejercicio del derecho recogido en el párrafo anterior habrá de ser resuelta motivadamente en los cinco días naturales siguientes a aquél en que se hubiese presentado.

Aquest mateix artícle també queda recollir en el ROM (Reglament orgènic Municipal)

  ROM (Reglament Orgànic Municipal) (160,0 KiB)

Preguntes pendents de resposta

Preguntes entrades el 7 de juliol del 2015

Preguntes entrades el 28 de juliol del 2015

Si ens vols fer arribar qualsevol incidència, problema o preocupació, pots fer-ho enviant un correu a: junts@juntstiana.cat. El govern a l’ombra de Junts t’escolta, analitza la situació i, si cal, la porta al ple.

Foto de capçalera: La Local-Ràdio Tiana

Consulta el projecte de l’equip de govern sobre el camí de l’Alegria

Clica aquí i consulta el projecte íntegre d’arranjament del camí de l’Alegria que ha aprovat l’equip de govern.

  Projecte camí de l'Alegria (3,5 MiB)

  Planells projecte camí de Alegria (606,1 KiB)

El projecte es va exposar públicament després de la seva aprovació en la junta de govern del 29 de juliol. Fins el 15 de setembre es poden presentar al·legacions.

Documentació complementària

Memòria de la modificació del PGM en el sector de l’Alegria

Catàleg de patrimoni arquitectònic i ambiental

 

 

 

L’equip de govern aprova el projecte del camí de l’Alegria sense diàleg

L’equip de govern (PSC-ERC) ha aprovat inicialment el projecte d’arranjament del camí de l’Alegria. Va ser el 29 de juliol durant la Junta de Govern, a les portes de les vacances. El 5 d’agost es va publicar la memòria del projecte al DOGC i al BOPB i es va obrir l’exposició pública i el termini per presentar al·legacions, que acaba el 15 de setembre. Si no es presenta cap al·legació, l’arranjament queda aprovat definitivament.

Tot i que el projecte s’ha fet públic amb el mínims que marca per la llei –la publicació als diaris oficials i l’edicte de la Junta de Govern penjat en un taulell d’anuncis de l’Ajuntament–, no s’ha utilitzat cap canal més per informar-ne, com les xarxes socials de l’Ajuntament. No s’ha informat a Ràdio Tiana i La Local. Tampoc en diu res l’alcaldessa al seu Facebook –sovint l’únic canal d’informació municipal.

L’acta de la Junta de Govern del 29 de juliol, on es va aprovar l’arranjament, encara no està disponible. El fet que el procés d’exposició pública sigui a l’agost i que l’Ajuntament no hagi estat proactiu a l’hora de difondre el projecte, agreuja la situació.

El procés d’informació s’ha ajustat a la llei pels pèls. El fet que a la web municipal no hi hagi ni l’acta de la Junta de Govern del 29 de juliol ni tampoc la memòria del projecte penjada, incompleix la llei de transparència, en vigor des del juliol passat. Els Ajuntaments tenen de marge fins l’1 de gener per aplicar-la. A partir d’aquella data, tota administració local haurà de disposar d’un Portal de la Transparència amb tota aquesta documentació accessible de manera fàcil i reutilitzable.

Cap informació als regidors de l’oposició

El 31 de juliol, l’equip de govern va convocar la primera Junta de portaveus pel proper 1 de setembre. La convocatòria té un punt únic: l’arranjament del camí de l’Alegria. Als portaveus se’ls va convocar per a l’1 de setembre sense informar-los que en realitat el projecte ja està aprovat.

  Ordre del dia Junta de portaveus 1-09-2015 (145,6 KiB)

Els portaveus de l’oposició tindran coneixement del projecte un cop aprovat, sense capacitat de fer canviar res, més enllà del procés d’al·legacions que acaba el 15 de setembre.

L’equip de Govern no ha comunicat als grups municipals ni que s’estava redactant el projecte, ni que ja s’havia aprovat inicialment. Junts n’ha tingut coneixement, mig per casualitat, en el moment que la regidora Cristina Comas ha demanat la documentació de la Junta de Portaveus. A l’Ajuntament no hi ha disponible cap documentació pels grups municipals. Tot i així, ens han informat que, com que el projecte ja està aprovat, està en exposició pública.

És així com l’agrupació d’electors ha tingut accés al projecte redactat pels arquitectes municipals, l’ha digitalitzat i el podeu consultar íntegrament aquí. Entre els materials utilitzats en el projecte de millora del camí de l’Alegria hi ha el ciment (zona Alegria, Can Brossa). A la resta del camí hi va sauló compactat ( des de l’inici del camí a can Gaietà fins a can Cirera).

El projecte incideix en el trànsit rodat “lleuger” i parla molt poc dels vianants. D’un camí verd per anar a peu a l’Alegria.

  Projecte camí de l'Alegria (3,5 MiB)

Junts lamenta que l’equip de govern se cenyeixi només al que obliga la llei i porti el projecte a la Junta de Portaveus un cop ja s’ha aprovat. Creiem que l’arranjament de l’entorn de l’Alegria és un projecte prou sensible perquè s’obrin vies de participació ciutadana, que es consensui amb tots els grups i que passi pel ple.

Junts demana que s’estudiïn solucions alternatives a l’arranjament previst amb ciment i anuncia que obre un procés participatiu amb veïns i veïnes i tècnics externs per copsar la seva opinió i estudiar un projecte respectuós amb l’entorn, que eviti els problemes actuals al camí quan plou molt.

Un poble més verd

Un dels eixos del programa electoral de Junts és “un poble més verd“. Per a l’agrupació d’electors, el camí de l’Alegria té un valor natural i simbòlic que cal preservar. Cal tenir cura de l’impacte ambiental que qualsevol actuació sobre el camí pugui provocar.

Diu el programa de Junts:

Sostenibilitat, identitat i memòria

El poble viu també ha de perdurar. Cal preservar el nostre entorn. Protegir el paisatge, el centre històric, el patrimoni arquitectònic i els referents urbans. L’espai públic és la memòria col·lectiva. Té una funció social, ambiental i simbòlica. Hi tenim vincles emocionals i no els volem perdre. Treballarem per crear una consciència ciutadana compromesa amb la sostenibilitat i el poble verd, que incorpori les dimensions de l’ecologisme urbà en un ambient segur.

Menys asfalt, més camins verds

Volem una estructura urbana amable, amb itineraris naturals per anar a peu, on l’enderroc i l’asfalt no siguin la primera solució. Adequarem el Camí de l’Alegria mantenint el seu caràcter de camí rural arbrat. Millorarem el manteniment de les rieres respectant l’entorn.

L’entorn de l’Alegria és un patrimoni de tots. Amb un valor ambiental i paisatgístic, protegit des de l’any 2006, quan es va modificar el PGM i es va evitar construir en tota la zona propera a l’ermita. Aquest valor històric, paisatgístic i ambiental de l’entorn de l’Alegria està recollit en la memòria encarregada per l’equip de govern del PSC el novembre del 2005 per justificar la protecció de la zona.

L’equip de govern vol aprofitar com sigui la subvenció de la Diputació de Barcelona

En l’anterior mandat la Diputació de Barcelona va donar una subvenció de 42.000 euros a l’Ajuntament de Tiana per a l’arranjament del camí de l’Alegria. No hi havia projecte previ i la subvenció s’ha de fer servir abans del 31 de desembre del 2015.

La Diputació acorda la subvenció el 24 de juliol del 2014.

  Resolució de la Junta de Govern de la Diputació de Barcelona Camí Alegria (40,4 KiB)

I l’equip de govern de Tiana l’aprova a la Junta del Govern del 29 de juliol del 2014. Ara fa un any.

Les reaccions

L’arranjament va ser motiu d’una consulta a l’OCM que podeu veure fent clic aquí i d’una pregunta al ple de la Tiana del Segle XXI.

L’actual regidora de Junts Cristina Comas va entrar una instància a l’octubre de l’any passat –quan encara no era regidora– en representació de la Tiana del Segle XXI, i va demanar explicacions al ple.

  Instància Cristina Comas (598,8 KiB)

El compromís de l’alcaldessa va ser que l’informaria abans que es redactés el projecte. Comas no n’ha tingut constància ni abans ni després, ni tampoc per la seva condició de regidora actual.

Diputació de Barcelona

La Diputació de Barcelona és una institució de govern local del seu àmbit territorial: Les comarques de Barcelona, 311 municipis en xarxa. És  el 24% del total de la superfície de Catalunya i el 74,4% del total de la població catalana (més de cinc milions i mig de persones). Actua directament prestant serveis en cooperació amb els ajuntaments.

És una institució governada per alcaldes, alcaldesses, regidors i regidores dels ajuntaments barcelonins escollits de manera indirecta, perquè els seus components, els diputats, són elegits entre els alcaldes i regidors dels consistoris, agrupats per partits judicials, d’acord amb el nombre de vots obtinguts per les candidatures que han superat el mínim del 3%. Des de la seva presa de possessió el 15 de juliol de 2015, la presidenta de la Diputació de Barcelona és l’Excma. Sra. Mercè Conesa i Pagès.

La Diputació de Barcelona fonamentalment dóna suport tècnic, econòmic i tecnològic als ajuntaments perquè puguin prestar serveis locals de qualitat de manera més homogènia a tot el territori. Coordina serveis municipals i organitza serveis públics de caràcter supramunicipal.

Tiana no té cap càrrec electe en els òrgans de govern de la Diputació de Barcelona.

Òrgans de govern

El govern de la Diputació de Barcelona es regeix, de manera general, per la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local i pel seu Reglament orgànic.

Els òrgans de govern són:

Òrgans complementaris:

A més, el Ple de la Diputació de Barcelona, en la sessió celebrada el 29 de novembre de 2011, va aprovar l’actual estructura directiva.

Retribucions per dedicació exclusiva

Els membres electes de la Diputació de Barcelona que exerceixen el seu carrec amb caràcter de dedicació exclusiva, cobren catorze menusalitats per any.

Retribucions

 

 

Sopar d’estiu al carrer St Bru

Quan enmig de la campanya electoral vam acabar el Tupper Junts al carrer Sant Bru, ja vam marxar amb un munt d’històries de Tiana i una invitació a tornar-hi un cop passades les eleccions. No tota la llista de l’agrupació d’electors va poder venir a aquell acte en un dels indrets més antics i amb més història del poble. I vam acceptar de grat la invitació. Divendres hi vam anar tots els que no hem marxat de vacances i vam poder compartir amb un grup de veïns històries individuals i col·lectives del poble. De la Tiana viva per la qual treballa Junts per Tiana.

Un sopar a la fresca senzill i agradable que volem repetir a altres zones del poble per conèixer més el nostre passat i present i perquè els veïns i veïnes de Tiana ens tingueu a prop per tot el que necessiteu.

Ens agrada compartir el dia a dia del poble i conèixer les vostres preocupacions per poder posar-hi remei.

[flickr_set id=”72157657201370331″]

Posa’t en contacte amb nosaltres a junts@juntstiana.cat

Junts retreu l’opacitat de l’equip de govern durant el ple

Diversos grups van fer notar en el ple municipal la necessitat de saber el calendari de plens, reunions i comissions amb més temps i tenir accés a la documentació abans per poder “exercir el dret i el deure d’oposició”. El portaveu de Junts, Isaac Salvatierra, ho va fer notar durant el ple tot i la intervenció de l’alcaldessa per impedir que Junts posés de manifest les dificultats amb les què l’oposició ha topat aquest inici de mandat.

 

L’agrupació d’electors ha entrat al registre municipal diverses preguntes sobre temes que preocupen els veïns i veïnes iq ue necessiten una resposta urgent. El Govern no ha respost res.

L’Ajuntament de Tiana es va constituir el 13 de juny. Fins al setembre, però, l’oposició no pot interpel·lar el govern en els plens. El fet que els dos plens del juliol hagin estat extraordinaris i no se n’hagi convocat cap d’ordinari, ha provocat que cap grup de l’oposició hagi pogut presentar mocions ni preguntes, i que les seves intervencions s’hagin cenyit a l’ordre del dia previst pel govern.

Tampoc s’ha constituït encara la junta de portaveus on tots els grups hi tenen representació i on es tractarà els temes i projectes que han d’anar al ple. També s’ha deixat la seva constitució pel setembre. ERC s’ha compromès que les juntes de portaveus siguin operatives i s’hi tractin qüestions de fons per mirar d’arribar a consensos entre govern i oposició.

Els dos plens extraordinaris, a més, s’han convocat amb 48 hores de temps. És el que marca la llei, però és just per examinar a fons tota la documentació, sobretot per aquelles formacions que treballen de manera assembleària, com Junts i la CUP, i que han de donar a conèixer els punts del ple i debatre el sentit del vot. Les Comissions informatives, concebudes com a reunions on el govern informa i l’oposició escolta, també s’avisen amb 48 hores de temps.

Junts reclama a l’alcaldessa, Ester Pujol, que “la nova governança” que va prometre en campanya l’apliqui en el dia a dia i sigui més transparent i flexible a l’hora de crear espais de debat i trobada amb l’oposició. Ben diferent és el tarannà mostrat fins ara per ERC. El portaveu de Junts, Isaac Salvatierra, ha tingut una reunió “molt positiva” amb el primer tinent d’alcalde, Ricard Fabra, per parlar sobre el procés de substitució de la directora de Ràdio Tiana, que va plegar al juliol. ERC assegura que vol encetar un procés transparent i consensuat amb totes les forces representades a l’Ajuntament.

 

 

 

Junts pregunta al Govern sobre els problemes d’aforament a la piscina

Junts per Tiana ha enviat aquesta setmana al Govern una bateria de preguntes urgents adreçades a l’alcaldessa, Ester Pujol, la regidora d’esports, Núria Blasco i el regidor de Medi Ambient, Xavier Doñate, per tal que les responguin en el menor temps possible.

Un cop més, són temes urgents i sensibles i que, davant l’organització municipal del Govern és impossible tractar-les en els plens fins al setembre.  Totes les preguntes i peticions de documentació surten ja de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i del treball dels regidors a l’ombra de l’agrupació d’electors.

La regidora de Junts, Cristina Comas ha enviat diverses preguntes sobre l’aforament de la piscina municipal, el manteniment de les instal·lacions i l’estat de la gespa.

20150721_162656

Junts ha rebut diverses consultes de veïns i veïnes que s’han quedat fora la piscina tot i ser socis. Denuncien que hi ha saturació i que el conveni amb Montgat, que intercanvia l’abonament de l’aparcament i el de la piscina, els perjudica.

“Éls nostres regidors a l’ombra han estat treballant. S’han informat, han parlat amb els afectats i a partir d’aquí s’han fet les preguntes. El Govern a l’ombra està treballant”.

També s’ha preguntat a l’alcaldessa sobre la situació de la casa okupada del carrer Els Vessants, 17 i les diferents actuacions policials. La pregunta també surt de les preguntes i queixes dels veïns d’aquest carrer que se senten desinformats.

IMG_0065

A més, Junts també demana la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Tiana, els tres projectes de rehabilitació de la masia de Can Gaietà i el catàleg de patrimoni arquitectònic i ambiental.

 

En el mateix correu, també es recorda que hi ha diverses qüestions que es van entrar el 7 de juliol al registre i que es continua esperant la resposta del Govern. Aquí teniu les preguntes anteriors no respostes.

Aquestes són les preguntes de Junts al Govern

Arran dels episodis d’aforament complert a la piscina municipal en què alguns usuaris socis de l’equipament s’han quedat fora en plena onada de calor, i arran també de l’estat de les instal·lacions,
el grup municipal de Junts per Tiana voldria adreçar les següents preguntes a l’alcaldessa, Ester Pujol, a la regidoria d’Esports, Núria Blasco, i al regidor de Medi Ambient, Xavier Doñate:

– Quin és l’aforament de la piscina municipal?

– Quants socis de Tiana, quants de Montgat i quants d’altres municipis hi ha registrats aquest estiu?

– Quantes entrades es venen de mitjana al dia?

– Quina incidència hi té el conveni assumit amb l’Ajuntament de Montgat sobre l’increment de l’aforament?

– Quantes vegades s’han hagut de tancar portes aquest estiu a causa de l’aforament complet?

– Quines accions s’estan fent davant l’aforament complert d’alguns dies?

– Hi ha algun protocol establert que garanteixi que els socis puguin fer ús de les instal·lacions de manera prioritària?

– Quin és el motiu del mal estat de la gespa? Quines solucions s’han previst?

– Qui s’ocupa de la neteja de les instal·lacions? (zona de bany, vestuaris, bar)

Arran de reiterades ocupacions de la casa número, 17 del carrer Els Vessants i la preocupació dels veïns, el grup municipal de Junts per Tiana voldria adreçar les següents preguntes a l’alcaldessa, Ester Pujol.

– En quina situació legal es troba actualment la casa?

– Quantes ocupacions té constància l’Ajuntament que hi hagut a la casa?

– Quines accions s’han fet per part de la policia local i l’Ajuntament?

També voldríem tenir accés a la següent informació:

– Els tres projectes de rehabilitació de la masia de Can Gaietà- Catàleg de Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Tiana
– Relació de llocs de treball de l’Ajuntament (Document amb la descripció de cada lloc, sous, complements, requisits).

 

Si ens vols fer arribar qualsevol incidència, problema o preocupació, pots fer-ho enviant un correu a: junts@juntstiana.cat. El govern a l’ombra de Junts t’escolta, analitza la situació i, si cal, la porta al ple.

Foto de capçalera: La Local-Ràdio Tiana

Àrea Metropolitana de Barcelona

Socialistes, Entesa pel Progrés Municipal  i ERC han arribat a un Acord de Govern de la institució AMB per al mandat 2015-2019. Aquest acord determina els objectius i les línies estratègiques de l’AMB per al nou mandat 2015-2019.

  Acord Govern AMB (88,1 KiB)

El Consell d’Alcaldes Metropolitans, és una reunió en la qual participen els 36 alcaldes metropolitans. Aquí és on s’ha proposat Ada Colau, alcaldessa de Barcelona, com a candidata a presidenta de l’AMB i on ha estat ratificada durant la Constitució del Consell Metropolità. D’aquests 36 alcaldes, 13 són nous i, per tant, entren a formar part, per primer cop,  d’aquest òrgan.

  Consell d'alcaldes metropolitans (193,7 KiB)

El Consell Metropolità, que està format per 90 consellers i conselleres, és el màxim òrgan de govern de l’AMB. Cada un dels 36 municipis disposa d’un número de consellers en proporció al seu pes demogràfic. Els alcaldes i alcaldesses dels municipis són membres nats del Consell, a més dels regidors i regidores designats pels Ajuntaments, fins a arribar al nombre estipulat per a cada municipi. L’alcaldessa Ester Pujol, és la representant de Tiana.

Aquí teniu els representants de cada municipi.

  Consell metropolità (65,6 KiB)

Els alcaldes i regidors que formen part de l’AMB cobren la seva assitència als plens en concepte de dietes. Aquí teniu la relació segons el càrrec que ocupen.

  Dietes per assistència AMB (123,8 KiB)

Què és l’AMB?

L’AMB és l’administració pública de l’àrea metropolitana de Barcelona formada per un total de 36 municipis.

La constitució com a administració pública es va fer el 21 de juliol del 2011, d’acord amb la Llei 31/2010 aprovada pel Parlament de Catalunya. Des d’aquell moment, l’AMB substitueix les tres entitats metropolitanes vigents fins en aquella data: la Mancomunitat de Municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, l’Entitat del Medi Ambient i l’Entitat Metropolitana del Transport.

L’AMB té competències en transport, urbanisme i medi ambient. Ara mateix el gran projecte en el que es treballa és el Pla Director Urbanístic, el PDU, que ha de substituïr el PGM, el Pla General Metropolità.

Les subvencions de les entitats, a la informativa de cultura

Dimarts es constitueix la Comissió Informativa de cultura presidida per la regidora, Núria Blasco.

Durant la reunió es donarà compte a tots els grups de la proposta de concessió de subvencions a les entitats culturals, socials i esportives, per aquest any 2015.

La regidora Cristina Comas representa Junts en la comissió informativa de Cultura, Esports i Activitats ciutadanes. La reunió és dimarts, 28 de juliol, a les 18h a l’Ajuntament.

Aquest és l’ordre del dia:

  Ordre del dia comissió informativa cultura, esports, activitats ciutadanes 28-07-2015 (40,4 KiB)

Foto capçalera: Cristina Comas en l’última representació teatral ‘Benedetti’ (La Local-Ràdio Tiana)

 

 

 

Ple extraordinari per tancar el juliol

Aquest dimarts, 28 de juliol, es reuneix el ple de l’Ajuntament per portar a aprovació alguns temes abans de les vacances. Novament és una sessió extraordinària, perquè a l’agost no hi ha ple, per tant no hi haurà mocions, precs ni preguntes de l’oposició sobre cap tema aliè a l’ordre del dia marcat pel Govern.

Les propostes d’acord es van tractar dijous durant les comissions informatives de Presidència i Serveis Centrals.

Entre els punts a aprovar hi ha la modificació del coeficient del cadastre, les festes locals de l’any que ve: 13 de Juny i 16 de setembre que es consensuaran amb comerciants i AMPAS perquè cauen en divendres i dilluns.

També, la renovació del Jutge de Pau suplent: José Ignacio Plans Bolivar

Us adjuntem l’ordre del dia del ple, que s’ha convocat aquest divendres al matí, i les propostes d’acord que s’han d’aprovar.

  Ordre del dia 28-07-2015 (47,4 KiB)

  Ple 28 de juliol de 2015. Propostes (358,7 KiB)

El ple és dimarts, 28 de juliol a les 19h. Es pot seguir des de la mateixa sala de plens o bé des de casa per Ràdio Tiana (107.2 FM)

Junts en farà el seguiment a través del seu twitter @juntstiana

PLENS DE L’AJUNTAMENT DE TIANA

En aquest enllaç pots consultar tota la informació dels plens municipals